Friday, October 04, 2013

Truls

Jeg er snill og grei
redd for å få en ball i tryne tjo hopp og hei
(og der håper jeg de fleste datt av)

skulle noe treffe meg i tryne
så var det hverken Pål Bredo Olsen
eller Pål Gulbradntsen
De tryna meg, de trodde jeg var homo

Jeg er ikke homo
jeg var bare meg,
og jeg tente... måtte leke med flammene, du vet...
Etter det har jeg lekt med flammene
de gule grønn og blå
ja du vet, jo mer forurensede fargene i flammen er
desto vakrere er de

Truls, Hovin ungdomsskole...
Streken din, de blonde lokkene dine
du var den første av de døde "han var bare 16"
klassens kunstneriske den ene

så møtte jeg deg igjen Truls
bare SÅ mange år etter
da hadde du to pleiersker med deg
da vi møttes på gravlunden
du sa: "Roger! Ikke berør meg"
FAEN SÅ SLITEN DU VAR AV DOP OG PSYKIATRI!!!!!!!!!!!

det ble flere døde
det gjorde du
det gjorde Katja
det gjorde...
det gjorde...

Vinen i mitt øye
Vinen i mitt krus

Så møtes vi ved neste korsvei

No comments: