Saturday, August 31, 2013

Jeg gremmes litt
må alt skrives på engelsk eller fransk, gresk eller latin for å være kult?
jadda, jeg biter meg selv i halen,
kanskje akkurat for ikke å miste bakkekontakten

beklage at jeg feilstaver
beklager at jeg av og til bommer på å og og
beklager at jeg
med så mange med meg
går i disse fellene

rett og slett fordi vi ikke SER
det dere andre ser, trass i gudhjælpemeg alle verden staveprogrammer på pc'n,
her mangler det en konklusjon)

Nei, dere er forsiktige
retter ikke så mye skrivefeilene eller på på sproget for ikke å såre....
sorry språket

(ja jeg vet, å bruke "og" i starten av en settnibng er forbudt)
Men vi,,, vi ser ord i bilder
vi ser himler
stjerner
og planeter
gress håp og alt fra skjønnhet til lidelse
i ett annet språk
i bildespråket

kan vi ikke bare møtes ett sted på midten
i våre eksprimenter av å dele
budskapet?

No comments: